Istnieje wiele elementów, które składają się na sukces placówki handlowej poza sprzedawaną w niej odzieżą. Wyposażenie przestrzeni czy witryna sklepowa to tylko przykłady z tej długiej listy. Niezależnie od tego, czy przedsiębiorstwo liczy sobie jeden butik, czy zdołało się dorobić sieci sklepów odzieżowych, inwestycja w opracowanie standardów postępowania w zakresie marketingu i sprzedaży każdego lokalu zwróci się najszybciej i pozwoli na otwarcie kolejnych oddziałów oraz dalszy rozwój firmy.

Eksperci z Visual Merchandising School & Service analizują indywidualne potrzeby marki i opracowują Visual Merchandising Book. Jest to książka opisująca wszystkie podstawowe aspekty aranżacji przestrzeni sklepowej, by spełniła ona swoją funkcję atrakcyjnej ekspozycji produktów. Dzięki ujednoliceniu polityki sprzedaży komunikacja z personelem oraz z klientem staje się łatwiejsza, a prestiż marki oraz jej rozpoznawalność wzrastają natychmiastowo.

03-236 Warszawa, ul. Annopol 4/218

NIP: 5242684306

https://www.visualmerchandising-school.pl/

2018-02-16 15:40:10

Visual merchandising książka

F.P.H.U. PROBOX Krzysztof Kuć

05077 Warszawa, ul. Trakt Brzeski 58

Macromedica Centrum Medyczne

00754 Warszawa, ul. Jurija Gagarina 26

GNcd

03290 Warszawa, ul. Jasiniec 1